niedziela, 9 kwietnia 2017

Aktualizacja~Haflingery ♥

                                                            ♥  Cześć ♥

Dziś przybliże wam aktualizacje ( 05.04.2017 ), Star Stable dodało H.A.F.L.I.N.G.E.R.Y !!

Tak długo wyczekiwane Haflingery :D Występują w trzech maściach ( oczywiście kasztanowate z białą grzywą i ogonem, no oczywiście puchate ♥ ) i może na je nabyć od 5 poziomu, w Valedale, za 810 Star Coin ( myślałam że będą droższe xD )  Bonus naszych blondynów jest to, że mogą wytrzymać zimno,czyli możemy bez problemu jeździć nimi w Dolinie Ukrytych Dinozaurów.



Ja ich narazie nie posiadam, a wy już je macie ? Chcecie kupić ? Piszcie w komentarzach !! ♥ Pa pa ♥



                                                                      KAJA

4 komentarze:

  1. Cześć! Fajny blog, ale mam poradę :) Zmień czcionkę, bo trochę trudno się rozczytać ;)

    ~ Lana Lowbaker ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej.. To ja .. Uhm. Zoey.. Wybaczysz mi .. ?!😷😷 nie chciałam!..

    OdpowiedzUsuń